Followers

Tuesday, April 5, 2011

Saya Suka Yang Cute Cute

Salam semua, 

Hehehe tengok tajuk atas. Sapa yang tak suka yang cute kan. Mesti lahh semua orang suka kan kan kan?
Hehehe mengada nak kan kan kan banyak kali.

Semalam kak saya baru balik.
Dia g Langkasuka, ehh Langkawi, hahaha.

Tengokk kat bawah ni. Laddybird. cumeyyllll tak?
Jeles tak? hehehe. Jangan jeles sangat. Jeles sikit-sikit takpa, hihi.

Teka apa?


Mesti sendiri jugak kena jawab kan?
Hehehe.
Tula coklat, yummy2.
Luar je cantik, dalam rasa sama jugak. hahahahaha.


Memandangkan saya sejak akhir-akhir ni suka sangat kumpul pen yang pelik-pelik, cantik-cantik dan cute-cute. Kak saya pun beli la pen kat atas tu. hehehehe.
Cute tak, cute tak, cute tak?
Hahaha.
Ingat !!! Jeles sikit-sikit je tau :)


Ni pen pertama yang saya beli kat Genting Highland, teruja sangat dengan pen ni sampai menimbulkan minat nak kumpul pen macam ni banyak-banyak.

Maaf pen tu xleh buat masak kari. Oppsss :)


Tak banyak pun koleksi-koleksi saya. 
Tapi akan datang Insya Allah :)

Sayang sangat korang,
Sayang lagi benda kat atas ni, hik3.
Jangan Marah, daaa :)

No comments:

Post a Comment