Followers

Friday, April 8, 2011

Saya dan Zaman Kecik-Kecik Saya

Salam sayangs semua.
Hehehe, sayang ke? mesti lah sayang kan kan kan?

Oke harini saya nak share dengan korang-korang semua. Gambarrr semasa saya kecik-kecik di zaman-zaman dahulu kala.

Ehhhh tengokk-tengokk bawah ni.



Hehehee, nampak tak, comel kan dulu, sekarang ni ka huhuhuhu comot sesangat.
Tapi kan ada orang tu kata ehhhh ni gambar budak laki mana ni.
Tak sama langsung. Huhuhu.
Beza kan saya dulu dan sekarang.
Hehehehehehehe.


Ni semua kazenss yangg rumah rapat-rapat sampai sekarang.
Kami orang Kampung.
Apa, ingat kampung tak best ke?
Kampung pun boleh pasang Wifi oke?
Kalau nak dapat Wifi free tu? Hhuhuhu sedih.
Hahahahahha.


Tempat ni memang tak jauh dari rumah, Jalan Kaki kurang 5 minit pun dah boleh sampai.
Sawah padi, orang Kedah kata bendang.
Hehehe.
Sekarang takdak dahhh jalan camtu.
Jalan tar ok, hik3.


Oke. Pic last ni pun ngan kazen jugak.
Sebenarnya saya tak ingat punn apa yang terjadi masa tu.
Gambar-gambar kat atas lagi la. Hahaha.
Menurutt kata mak saya, Ni gambar masa gi amik tok saya yang baru balik dari Mekah.

Okee. sambung nati.
Hehehe.

No comments:

Post a Comment