Followers

Wednesday, April 6, 2011

Kenapa saya ada BELOG

Salam semua,

Harini kan, harini kan, harini kan. Hahaha sawan cakap mesti nak ulang.
Okehh tengok lagi tengok atas tu, tajuk apa?

Haaa kenapa saya ada blog?

Jangan tanya kenapa? ehhh tu tajuk saya, wahaha apa saya merepek ni, okehhh.

Pertama
Saya suka blog, saya suka merapu, saya suka berangan dalam blog saya. Saya suka tulis macam-macam, tapi kadang-kadang saya malu bila orang baca, hahaha.
Malu sebab cerita saya tak best, cerita saya boring, cerita saya syok sendiri, ehhhhh.
Ada saya kesahhh? ni blog saya kan, saya suka suka, saya punya suka lah, hehehe.

Kedua
Kalau dah ada blog, adalah rugi besar kalau tak nak amik peluang untuk menjana $$ walaupun belog tu tak ada orang baca, tapi kena usaha lah bagi orang baca, hahaha.
Mula mula orang tak kenal, lama-lama terkenal jugak.
Sebabnya ini tengok tengok tengok bawah sinunnn bawah lagi, heww.


Hehehe sikit sangat, sebenarnya duit yang masuk tu bukan melalui belog ni, sebabnya belog ni memang tak ada value, huhu saya ada belog lain, tapi dah tak berapa nak aktif, tapi still ada orang masuk, huhu.
Sekarang ni episod malas menguasai diri. hik3.

Ada lagi sebab menyebab penyebab saya suka dan ada belog ni, hehehehe.
tapi lain kali na tulis, sebab malas nak menaip dah ni.
Hahahaha.

No comments:

Post a Comment