Followers

Sunday, February 27, 2011

Susah Tidur

Salam semua,

Seminggu dua ni saya memang susah nak tidur, huhuhu napa eh? kalau nak kata saya tidur petang pn tak jugak, petang pun saya susah nak tidur. Saya dah puas paksa untuk tidur malam-malam, tapi kerap terjaga, setiap setengah jam mesti nak terjaga ja. Huhuhu sedihnya orang lain boleh ja tidur sampai terpikir nak makan ubat tidur.

Saya kalau nak tidur pun lepas subuh, tu pun bangun kul 8 9 pagi, memang tak lena la.

Ada tak cara-cara supaya saya boleh tidur dengan nyenyak dan nyaman sampai ke pagi? hehehe.

Kalau ada bolehlah share eh? Jangan kedekut dengan saya tau.



TQ encik google.

Kalau saya boleh tidur nyenyak macam baby kat atas ni, alangkah indahnya dunia, hehehe, best kan? tanpa gangguan :)

No comments:

Post a Comment