Followers

Friday, November 26, 2010

Terima Kasih

Salam,

Terima kasih di ucapkan kepada Mak Abah Kakak, Pensyarah-pensyarah dan rakan-rakan yang banyak membantu saya dalam menyempurnakan pengajian saya di PTSS.

Banyak dugaan yang saya hadapi semasa berada di PTSS.  Dugaan yang menyedarkan saya betapa pentingnya belajar atas usaha sendiri.  Kesibukan bukan alasan untuk saya melakukan perkara bodoh yang mungkin akan merugikan diri saya sendiri.  Terima kasih kepada Puan Suhaini kerana menyedarkan saya tentang sesuatu perkara, saya telah bangun dari kesilapan, berdoa kepadaNya dan berusaha.  Tak lupa juga kepada pensyarah-pensyarah lain, jasa kalian memang tak dapat saya lupakan sampai bila-bila.

Kepada Mak, thanks sebab paksa saya sambung belajar dulu ( Kalau ikotkan hati memang malas dah nak belajar sampai terpaksa contact membe dan pujuk tuk pergi belajar sekali, huh memang tak boleh berdikari langsung kan? ).  Macam tak percaya, sekejap ja dah setahun kan, memang cepat masa berlalu.  Abah pun sama, terima kasih sangat-sangat sebab banyak support saya masa belajar dulu :)

Kawan-kawan saya memang terbaik, sebab tanpa kawan, memang tak dapat saya nak habiskan pengajian kat PTSS, Thanks semua.

Dulu masa masuk PTSS, memang saya banyak mengeluh, itu tak kena, ini tak kena, tapi bila dah tinggalkan PTSS, wahhh kenangan rupanya.  Tiba-tiba rindu kat PTSS, hahaha, rasa cam lawak la plak.

Hehe, apa-apapun saya rasa, PTSS telah mematangkan diri saya, Thanks PTSS.

Heeeee poyo kan entri kali ni, tapi penuh makna tau :) Bye.

4 comments: