Followers

Thursday, November 18, 2010

Raya keDUA

Salam semua,

Bila baca-baca balik entry lepas, macam baru perasaan ada entry saya bahasakan diri saya, dan ada juga aku, huh macam orang tak tetap pendirian kan? ntah la, mungkin betul kot saya ni jenis tak tetap pendirian, oke mulai skrg saya akan bahasakan diri saya sebagai saya :) boleh? walaupun nampak skema, saya rasa selesa skit.

Petang tadi saya temankan akak saya pergi booking mekup dekat Zarith Andaman, serius teruja dengar akak tu cakap, huhu teringin gak rasa diri nak kena mekap, haha.

Akak tu sambil cakap sambil tengok saya, macam saya lak yang nak kawin, tau la muka saya rosak skit, kes mandi air pili bomba kat hostel, huhu, takpe tunggu la, saya dalam proses nak mencantikkan kulit muka balik, hehe. Masa kat sana tadi, teruja sangat tengok album akak tu mekap customer dia, cantik-cantik semua, baju kat kedai dia pun cantik-cantik. Nanti kawin boleh pergi situ, hahaha berangan padahal calon pun takdak lagi.

Lepas booking, saya ngan akak gi Jusco Perda, beli hadiah kat Luqman, awal kan? hehe syok tengok Luqman dapat adiah, hehe. Tadi gak saya beli novel Sungguh Aku Cinta, tak sabar nak baca, macam best ja.

Oke la, nak layan novel dulu eh, c yaaa.

No comments:

Post a Comment