Followers

Wednesday, November 24, 2010

Cubaan Pie :)

 Salam,

Hehe, banyak benda kena buat harini, semalam saya dapat call dari kak Huda suruh datang interview, hehe, happy gak la dapat interview, mula-mula kak Huda cakap interview kul 1, then pagi ni dapat call kata interview kul 11.30 pagi lak, huhu gila kelam kabut pagi tadi, dengan tak mandi lagi, terus siapkan resume, susun sijil-sijil, dalam kelam kabut, wahhhh purse tertinggal dalam keta kak saya, dah kakak pi keja, pastu nekad gila pi interview tak bawak lesen dengan ic, kawan saya kata, takpa jadi PATI kejap saya tadi. Syukur Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar, kalau saya diterima bekerja, nanti company tu akan call next week, so kena tunggu jawapan jela kan.  Sambil-sambil tu kena siapkan boxes tuk kak saya. Hehe sempat kot kan. Apa-apa pun, terima kasih kepada Siti sebab bantu bagi info tempat keja tu. TYVM :)

Hehe pic kat bawah ni menyelerakan tak? hehe eceli saya tak rasa pun lagi, tapi dah ikot segala yang tok guru ajar, harap-harap sedap.  Tu namanya Pai Keju Pic, yummy yummy.

Saya sebenarnya tak reti agak adunan pastry pai dengan creamcheese, sebab tu saya dapat dua adunan, disebabkan creamcheese tak cukup, saya gunakan jem rambutan (sebab jem strawberry xdak) hehe, takpe la kan, saya dah rasa yang bawah, sedap oke, tapi sangat la manis, huhu.


Pai Keju Pic ( lemak berkrim disukai ramai) haha perasaan, tah tah orang lain makan kata tak sedap, wat malu ja, hehe :)


Yang ni lak, Pai Jem Rambutan, sedap gak, dah rasa, dan sangat yummy-yummy :) hehe kulit pai rasa macam biskut raya lagi yu. hahahaha.

Malam ni takmo diet-diet, ayuhh makan sama-sama, hehe.

2 comments: