Followers

Sunday, March 20, 2011

Seseorang

Salam,

Dah pukul 2, sebelum tidur tetiba nak buat entry ni, tapi entry ni jiwang skit.
Khas untuk awak,

Awak,
Terima kasih.
Awak selalu buat saya tersenyum, selalu buat saya bahagia,
Awak tak pernah nak marah saya walaupun sekali,
Awak terlalu baik untuk saya :)

Saya nak awak tahu,
Saya terima awak bukan sebab rupa atau harta,

Tapi sebab saya mengharap sesuatu daripada awak,
Sesuatu yang boleh membahagiakan Mak dan Abah saya, family saya dan saya.
Supaya awak boleh membimbing saya ke jalanNya,

Saya memang tak boleh menjadi yang terbaik,
Tapi saya ada usaha untuk melakukannya :)
Walaupun ia tak sesempurna yang awak inginkan.

Saya harap awak paham.
Saya sayang awak <3

Hehehehe
Saya suka awak senyum
Senyum la selalu :)

Ikhlas,
Saya



Luqman kata ni baby ayam ngan baby tupai
Hehehe,

No comments:

Post a Comment